AMMS / Infomedica – serwis
Świadczymy kompletne usługi serwisowe głównie na terenie Polski południowej.
Podejmujemy się serwisowania systemów na każdym etapie ich wdrażania. Pomagamy nie tylko w bieżącej obsłudze, ale również w “dowdrażaniu” braków oraz wprowadzaniu nieużywanych dotąd funkcjonalności, które realnie podnoszą jakość i wydajność pracy. Naszym priorytetem jest to, aby oprogramowania w Państwa jednostce było funkcjonalne i dostarczało realne korzyści.
Dzięki naszym usługom minimalizowane jest absorbowanie czasu Informatyka danej jednostki w rozwiązywanie większości problemów serwisowych. Nasza pomoc odciąża dział informatyki i pozwala na przeznaczenie uwolnionego czasu do realizacji innych, kluczowych działań informatycznych w jednostce.
Naszym atutem w porównaniu do firm konkurencyjnych jest uporządkowany system odbierania zgłoszeń serwisowych w postaci platformy HelpDesk oraz infolinia dostępna w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dzięki temu mają Państwo pewność, że zawsze Państwa zgłoszenie zostanie odebrane i zarejestrowane. Ponadto mają Państwo wgląd do listy wszystkich zgłoszeń oraz postępów w ich rozwiązywaniu.
Zapraszamy do współpracy zarówno jednostki bez aktualnej obsługi, jak i jednostki, które z różnych powodów nie są zadowolone z bieżącej obsługi serwisowej.
Dzięki dużemu tempu wdrożeń z zakresu informatyzacji służby zdrowia w Polsce południowej, nasza firma zdobyła ogromne doświadczenie w skutecznym rozwiązywaniu wszelkich zagadnień wdrożeniowych oraz serwisowych. Jesteśmy zatem otwarci na współpracę z jednostkami z całej Polski i podzielenie się z nimi naszymi doświadczeniami.