48 697 517 384 info@infotower.pl

Kariera

Kariera w Infotower? Jak najbardziej!

Każdy realizowany projekt jest inny, dzięki czemu bardzo szybko uczymy się nowych rzeczy. Panuje u nas przyjazna atmosfera nastawiona na rozwój i dobre relacje. Dzięki temu, że stawiamy na ciągłą naukę i współpracę, potrafimy sprostać wszystkim stawianym nam przez Klientów wyzwaniom.

Zapoznaj się z aktualnymi ogłoszeniami oraz naszym procesem rekrutacji.

Jeśli akurat teraz nie rekrutujemy na żadne konkretne stanowisko, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby wysłać nam tzw. spontaniczną aplikację – napisz do nas na jakim stanowisku chciałbyś/abyś się realizować. Może akurat układ gwiazd będzie sprzyjał i podejmiemy współpracę? 🙂

Kariera w Infotower

Proces rekrutacji

Krok I

ikonki_r_1

Zainteresowała Cię jedna z naszych ofert? Doskonale! Prześlij nam swoje CV korzystając z formularza aplikacyjnego.

Przejdź do formularza

Krok II

ikonki_r_2

Jeśli Twoja kandydatura zostanie zaakceptowana zaprosimy Cię do wzięcia udziału w naszym procesie rekrutacyjnym.

Krok III

ikonki_r_3

Na dobry początek podeślemy Ci formularz rekrutacyjny. Jeśli okaże się, że będzie nam razem po drodze – spotkamy się osobiście w siedzibie firmy na kolejnym etapie.

Krok IV

ikonki_r_4

Rozmowa kwalifikacyjna to nie sto podchwytliwie zagadkowych pytań do, tylko trwająca około godziny konstruktywna rozmowa, która pomoże nam Cię lepiej poznać . Weźmie w niej udział Twój potencjalny team leader, więc spodziewaj się pytań technicznych związanych z Twoim przyszłym stanowiskiem. Możesz dostać też do rozwiązania zadanie praktyczne. Dasz radę!

Krok V

ikonki_r_5

Jeśli wszystko zagra, w krótkim czasie zostaniesz członkiem naszego zespołu!

FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania

Jak aplikować na stanowisko w Infotower?

Jeśli na naszej stronie lub na stronach portali rekrutacyjnych zobaczysz aktywne ogłoszenie, przeczytaj je dokładnie i sprawdź jak aplikować w danym przypadku oraz jakich informacji i umiejętności oczekujemy.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć pełną listę otwartych rekrutacji.

A jeśli chcę u Was odbyć praktyki?

Nie prowadzimy programu stałych praktyk studenckich, ale jeśli pojawi się takie ogłoszenie, to można śmiało aplikować.
Zawsze możesz też zostawić nam tzw. spontaniczną aplikację i opisać jakiego rodzaju współpracy oczekujesz.

Czy będziecie kontaktować się ze mną w sprawie statusu mojej aplikacji?
Otrzymujemy sporo aplikacji i nie mamy osobnego działu HR, dlatego niestety nie jesteśmy w stanie skontaktować się z każdym kandydatem z osobna. Jeśli jednak Twoja kandydatura zostanie zaakceptowana, na pewno będziesz na bieżąco informowany o kolejnych krokach rekrutacji telefonicznie lub mailowo.
W jakim formacie wysłać moje CV?
Prosimy o przesyłanie CV w formacie PDF – dzięki temu możesz mieć pewność, że u nas wygląda tak samo jak u Ciebie.
Jak mogę przesłać link do mojego portfolio przez formularz?
Jeśli w ogłoszeniu zapisaliśmy, że wymagamy lub mile widziane jest Twoje portfolio, załącz proszę odpowiednie linki do przesyłanego CV.
Jak często mogę ponownie aplikować, jeśli moja aplikacja zostanie odrzucona?
“To zależy” 😉 Nie ma reguły – niektórzy członkowie naszego zespołu dostali się do nas za drugim/trzecim razem. Czasami wskakuje nam jakiś projekt, do którego potrzebujemy akurat w danym momencie nowych ludzi i aktualnie aplikujący mają największe szanse zostać przez nas zauważeni. Generalnie radzimy przypominać się co 6 miesięcy poprzez przesłanie aktualnego CV.
Czy mogę zmodyfikować przesłaną aplikację po jej wysłaniu?
Niestety nie ma możliwości modyfikacji lub usunięcia przesłanej aplikacji po jej wysłaniu. Ale nic straconego – zawsze możesz przesłać ją raz jeszcze z komentarzem, że to wersja poprawiona.
Jak mam się upewnić, że moja aplikacja została pomyślnie przesłana?
Formularz, za pomocą którego przesyłana jest Twoja aplikacja, wygeneruje informację o jej pomyślnym przesłaniu lub o wystąpieniu błędu. W przypadku błędu spróbuj przesłać aplikację jeszcze raz. Jeśli błąd nadal będzie się powtarzać – skontaktuj się z nami.